✿ Aku mencari arah tuju hidup ✿

Saat ku sendiri bingung akan kemana arah hidup ku ini,
 KAU selalu tunjukkan jalan MU....
Saat ku sendiri ragu akan keputusan ku, 
KAU selalu beri kepastian untuk setiap janji MU....
cara MU sungguh tidak terduga oleh ku,
perbuatan MU sungguh di luar jangkaan ku,
air mata bercampur keringat ku  tidak sia sia di hadapan MU,
KAU.... tunjukan jalan di saat masalah mendatang,
KAU.... bukakan pintu yg aku sendiri tidak tahu dimana kuncinya
semuanya mudah bagi MU,
tau kah KAU betapa takjub nya aku melihat kebesaran MU?
semua yg indah yg KAU beri pd ku sungguh di luar akal fikiran ku..
Saat aku bersedih dengan kekecewaan ku
KAU kirimkan aku dengan  kebahagiaan yg lebih  dari kesedihan ku
Paras rupa dan tubuh yg KAU berikan 
Sungguh aku bersyukur atas kurniaan MU
setiap ujian yg KAU berikan 
aku redha kerana aku tahu betapa KAU amat menyayangi ku





2 comments:

  1. Gembira saya membaca karangan yang indah ini.. Allah Maha Cinta ^___^

    ReplyDelete
  2. kalau org yg membaca gembira palagi fy yg membuatnya hehehe :)

    ReplyDelete

Komen-komen Larh =)