Pengalam Ku Kali Pertama part III

I want To share About Something.Aku pun ada best friend juga. Aku sayang dengan dorang. KAWAN tempat yang paling baik untuk kongsi masalah kita. Tapi jangan tersilap pilih kawan. Maybe awal pergaulan kita, dia akan Nampak baik sangat di lain hari kta x tahu kan,… mungkin pengalaman ku ini menjadikan aku lebih dewasa dalam pergaulan remaja atau melihat  orang mana  yang boleh di jadikan kawan dan pembimbing kita ke arah yang baik.

Bermula  kisah ku yang pertama kali aku dengar dan aku rasa menjadikan pengalaman pertama kali bagi ku. Selalunya bila kawan kita mengambil berat itu adalah normal kan. Tiada salah kan membimbing kawan, jauh dari benda x baik. Bukan aku cemburu,,bukan aku trep care tapi sebab aku sayang la aku buat begitu. Aku xmaw kaw terhanyut jauh dalam dunia mue.Tapi kenapa di salah ertikan??? Up and down I’ll always besides u ingatkan ayat niey tapi kenapa bila aku try maw tolong kau kearah yang baik  then kau pula mengeluh and tolak aku ketepi? Still aku x faham situasi ini..

Bila menjadi kawan semuanya baik tapi bila x ngam semua perkataan keluar . Bukan niat menyakitkan hati  Tapi aku Cuma berharap kau akan berubah demi kebaikan sendiri. Aku sayang setiap persahabatan kita. Kita Selalu bersama tapi aku x sangka orang yang paling dekat yang akan buat aku  menangis .  Kawan Dianggap musuh. Kecewa melanda aku bila terlihat satu post “ bukan Kawan,Bukan keluarga,bukan darah daging” mungkin sampai mati pun aku xkan lupa…

p/s : aku hanya ingin meluah sedikit. . Post la pa kamu maw post di fb lagi..  trep baik kha,trep care kha, trep apa2la.. aku x kisah cuz aku tauk aku sokong benda yang baik. J Kalau kamu berfikiran waras pun jika tahu hal yang sebenar mesti bule tauk mana yang salah mana yang betul.
Sorry entry panjang Betul Hari niey…   Peace no War.. Kepada my  stalker what the fuck la bitch hehehe


No comments:

Post a Comment

Komen-komen Larh =)