Blogger Yang Baru BerJinak2... :)



Akuh larh Blogger yang baru mula menaip.....
setelah 6 bulan bersama blog niey aku rasa best sangat larh...
n ramai gak member baru yang aku kenal....
most important thing blog niey aku buat untuk aku taip apa yang aku suka
hehehhehe
kadang2 xda org yang nak lyn  aku so di sini larh jak aku cakap ya
harap org lain dapat baca untuk isi masa kamu 

Di sini kamu bule tanya aku pa2 saja...
law di facebook aku x rapa layan sangat cuz aku jarang buka facebook
so thanks kepada yang add facebook kuh okiey???
^_^

Jangan lupa komen2 arh.... ngeee
Tyme wat blogwalking wah banyaknya blog yang chantek and cute....
jeles niey tgk blog diorang.... hhehehee :P

Banyak larh header dowank yang chantek siap ada gmbr lg niey....
x mcm blog ku niey simple jak kn.... :)

Pipi efiey masi sakit niey..... aduh.....
doakan pipi efiey baek k beb .... 

amin.... ^_^ 





1 comment:

Komen-komen Larh =)